Náš tým

Vedení

Mgr. et Bc. Veronika Šebková
ředitelka

Vystudovala jsem sociální a speciální pedagogiku na univerzitě v Hradci Králové. Už od ranného veku mě bavila práce s dětmi. S narozením mé první dcery jsem se začala více zaměřovat na sportovní aktivity pro menší děti. Viděla jsem v tom obrovský smysl a přínos. Hledala jsem pro nás to pravé místo, kde by se moje představa propojila s realitou a cesta mě dovedla do gymnastického Týmu SGP v Hradci Králové.

Jelikož mám kladný vztah ke sportu, společně s gymnastickými trenéry z Týmu SGP jsem založila cvičení pro rodiče s dětmi.

Pojmy jako zábavná a individuální forma vzdělávání ve mě rezonuje a vnímám ji velmi pozitivně. Když jsem začala řešit nástup dcery do mateřské školy, naskytl se nápad otevřít si vlastní dětskou skupinu. Realizovala jsem moje představy a společně s týmem stejně smýšlejících lidí jsme skloubili moderní přístup založený na blízké spolupráci s rodiči.

Chci, aby se u nás děti, rodiče i naši zaměstnanci cítili dobře a vytvářeli pozitivní prostředí. Snažím se, aby děti měly pestrý program, který je všestranně rozvíjí a dává jim ten nejlepší start do jejich bezva životů.

Vystudovala jsem sociální a speciální pedagogiku na univerzitě v Hradci Králové. Už od ranného veku mě bavila práce s dětmi. S narozením mé první dcery jsem se začala více zaměřovat na sportovní aktivity pro menší děti. Viděla jsem v tom obrovský smysl a přínos. Hledala jsem pro nás to pravé místo, kde by se moje představa propojila s realitou a cesta mě dovedla do gymnastického Týmu SGP v Hradci Králové.

Jelikož mám kladný vztah ke sportu, společně s gymnastickými trenéry z Týmu SGP jsem založila cvičení pro rodiče s dětmi.

Pojmy jako zábavná a individuální forma vzdělávání ve mě rezonuje a vnímám ji velmi pozitivně. Když jsem začala řešit nástup dcery do mateřské školy, naskytl se nápad otevřít si vlastní dětskou skupinu. Realizovala jsem moje představy a společně s týmem stejně smýšlejících lidí jsme skloubili moderní přístup založený na blízké spolupráci s rodiči.

Chci, aby se u nás děti, rodiče i naši zaměstnanci cítili dobře a vytvářeli pozitivní prostředí. Snažím se, aby děti měly pestrý program, který je všestranně rozvíjí a dává jim ten nejlepší start do jejich bezva životů.

Jiří Veselý
zakladatel Bezva školky

Jsem Jiří Veselý, zakladatel Bezva Školky, inovativního projektu zaměřeného na poskytování vzdělání a péče dětem v České republice. Zrod této myšlenky pramení z mé dlouholeté zkušenosti, kterou jsem získal v zahraničí.
Mým cílem je přinést do českého prostředí školku, která se opírá o mezinárodní standardy a přináší moderní přístup k vzdělání a vývoji dětí. Sám jsem strávil několik let prací ve mezinárodní společnosti, která se zaměřuje na vzdělání a studium dětí v Dubaji, kde jsem získal cenné poznatky o tom, jakým způsobem vytvářet prostředí, které podporuje rozvoj dětí nejen akademicky, ale také sociálně a emocionálně.
Díky mému sportovnímu pozadí jako bývalý reprezentant České republiky ve sportovní gymnastice přináším do Bezva Školky klíčové principy pracovitosti a vytrvalosti, které jsou nezbytné pro dosažení úspěchu v předškolním vzdělávání. Absolvoval jsem vysokou školu zaměřenou na sportovní management v Anglii, kde jsem získal dovednosti propojující sportovní zkušenosti s moderními metodami vzdělávání a správy zařízení.
Motivací pro vznik Bezva Školky je i můj osobní zájem o kvalitní vzdělání pro mé vlastní děti. Chci vytvořit prostředí, kde se děti budou cítit podporovány a rozvíjet svůj potenciál. Bezva Školka není jen další zařízení, ale místo, kde se snoubí mezinárodní zkušenosti s láskou a péčí o každé dítě.

Jsem Jiří Veselý, zakladatel Bezva Školky, inovativního projektu zaměřeného na poskytování vzdělání a péče dětem v České republice. Zrod této myšlenky pramení z mé dlouholeté zkušenosti, kterou jsem získal v zahraničí.
Mým cílem je přinést do českého prostředí školku, která se opírá o mezinárodní standardy a přináší moderní přístup k vzdělání a vývoji dětí. Sám jsem strávil několik let prací ve mezinárodní společnosti, která se zaměřuje na vzdělání a studium dětí v Dubaji, kde jsem získal cenné poznatky o tom, jakým způsobem vytvářet prostředí, které podporuje rozvoj dětí nejen akademicky, ale také sociálně a emocionálně.
Díky mému sportovnímu pozadí jako bývalý reprezentant České republiky ve sportovní gymnastice přináším do Bezva Školky klíčové principy pracovitosti a vytrvalosti, které jsou nezbytné pro dosažení úspěchu v předškolním vzdělávání. Absolvoval jsem vysokou školu zaměřenou na sportovní management v Anglii, kde jsem získal dovednosti propojující sportovní zkušenosti s moderními metodami vzdělávání a správy zařízení.
Motivací pro vznik Bezva Školky je i můj osobní zájem o kvalitní vzdělání pro mé vlastní děti. Chci vytvořit prostředí, kde se děti budou cítit podporovány a rozvíjet svůj potenciál. Bezva Školka není jen další zařízení, ale místo, kde se snoubí mezinárodní zkušenosti s láskou a péčí o každé dítě.

Hradec Králové

Mgr. Andrea Vodseďálková
pečující osoba, pedagog

Svoje znalosti v oblasti předškolniho vzdělávání jsem získala na pedagogické fakultě univerzity v Hradci Králové. Sbírala jsem zkušenosti v péči o děti, jak prostřednictvím školních praxí, tak i ve svém osobním životě. Kromě pedagogických zkušeností mohu nabídnout mé široké zájmy, a to především v oblasti sportu a výtvarného umění. Zkušenosti mám například s výukou tance na ZUŠ a výukou dětí na lyžích. Mezi mé vlastnosti patří empatie a trpělivost a ty mi umožňují plně rozumět potřebám dětí a reagovat na ně s porozuměním a respektem. Věřím, že má kreativita a schopnost přinést nové nápady a aktivity do třídy přispějí k radosti a rozvoji dětí.

Svoje znalosti v oblasti předškolniho vzdělávání jsem získala na pedagogické fakultě univerzity v Hradci Králové. Sbírala jsem zkušenosti v péči o děti, jak prostřednictvím školních praxí, tak i ve svém osobním životě. Kromě pedagogických zkušeností mohu nabídnout mé široké zájmy, a to především v oblasti sportu a výtvarného umění. Zkušenosti mám například s výukou tance na ZUŠ a výukou dětí na lyžích. Mezi mé vlastnosti patří empatie a trpělivost a ty mi umožňují plně rozumět potřebám dětí a reagovat na ně s porozuměním a respektem. Věřím, že má kreativita a schopnost přinést nové nápady a aktivity do třídy přispějí k radosti a rozvoji dětí.

Markéta Kalinová
pečující osoba, chůva, zdravotník

Jsem maminka dvou malých holčiček. Moje cesta v péči o děti začala již v pubertě, kdy jsem pečovala o své dva malé bratrance v kojeneckém věku a poté o své dva malé sourozence. Studovala jsem výchovnou a humanitární činnost, kde jsem nabrala zkušenosti v práci nejen se zdravými dětmi, ale také s dětmi a dospělými lidmi s různými typy postižení. V roce 2023 jsem absolvovala kurz Chůva pro děti do zahájení povinné školní docházky a kurz první pomoci. Udělám vše pro to, aby byly děti ve školce rády a zažívaly pozitivní zážitky nejen z výletů, ale i z akcí, které ráda organizuji. Dále ráda podpořím jejich kreativitu společným tvořením různých výrobků. Nejdůležitější pro mě však je to, aby se děti naučily vstřícně a empaticky přistupovat ke svým vrstevníkům. Svou náplň pracovního života nepovažuji za zaměstnání, nýbrž za poslání, které mě velmi baví a naplňuje.

Jsem maminka dvou malých holčiček. Moje cesta v péči o děti začala již v pubertě, kdy jsem pečovala o své dva malé bratrance v kojeneckém věku a poté o své dva malé sourozence. Studovala jsem výchovnou a humanitární činnost, kde jsem nabrala zkušenosti v práci nejen se zdravými dětmi, ale také s dětmi a dospělými lidmi s různými typy postižení. V roce 2023 jsem absolvovala kurz Chůva pro děti do zahájení povinné školní docházky a kurz první pomoci. Udělám vše pro to, aby byly děti ve školce rády a zažívaly pozitivní zážitky nejen z výletů, ale i z akcí, které ráda organizuji. Dále ráda podpořím jejich kreativitu společným tvořením různých výrobků. Nejdůležitější pro mě však je to, aby se děti naučily vstřícně a empaticky přistupovat ke svým vrstevníkům. Svou náplň pracovního života nepovažuji za zaměstnání, nýbrž za poslání, které mě velmi baví a naplňuje.

Pardubice

Natálie Antonová
pečující osoba, chůva

Práce s dětmi mě provází od střední školy. Vystudovala jsem Střední školu zdravotnickou a sociální Chrudim. Obor jsem měla zaměřený na sociální činnost, kde jsem nabrala zkušenosti nejen se zdravými dětmi, ale také s dětmi a dospělými lidmi s různými typy postižení. Během studia a praxí jsem zjistila, že mě práce s dětmi naplňuje. Absolvovala jsem kurz Chůva pro děti v dětské skupině, díky němuž jsem získala cenné zkušenosti.

Mým cílem je, aby se děti cítily bezpečně a respektovány v naší Bezva školce. Mohly se rozvíjet se, růst a objevovat svět. Ke své práci přistupuji s empatií a pokorou, jak k dětem, tak i rodičům. Snažím se, aby každý den děti měly zajímavý a pestrý den a mohly rozvíjet svojí představivost a fantazii.

Ve svém volném času, nejraději trávím v přírodě s mým pejskem, rodinou a kamarády.

Práce s dětmi mě provází od střední školy. Vystudovala jsem Střední školu zdravotnickou a sociální Chrudim. Obor jsem měla zaměřený na sociální činnost, kde jsem nabrala zkušenosti nejen se zdravými dětmi, ale také s dětmi a dospělými lidmi s různými typy postižení. Během studia a praxí jsem zjistila, že mě práce s dětmi naplňuje. Absolvovala jsem kurz Chůva pro děti v dětské skupině, díky němuž jsem získala cenné zkušenosti.

Mým cílem je, aby se děti cítily bezpečně a respektovány v naší Bezva školce. Mohly se rozvíjet se, růst a objevovat svět. Ke své práci přistupuji s empatií a pokorou, jak k dětem, tak i rodičům. Snažím se, aby každý den děti měly zajímavý a pestrý den a mohly rozvíjet svojí představivost a fantazii.

Ve svém volném času, nejraději trávím v přírodě s mým pejskem, rodinou a kamarády.

Vanda Víšková
pečující osoba, chůva, pedagog

Práce s dětmi mě provází už od střední školy, kdy jsem začala působit v domě dětí a mládeže a jezdit jako vedoucí na letní tábory. V současnosti vedu taneční lekce pro děti ve věku 3 až 12 let. Během svého působení v DDM jsem si doplnila pedagogické minimum, které jsem následně využila jako vychovatelka volného času v rodinném centru pro děti z prvního stupně. Absolvovala jsem také kurz Chůva v dětské skupině, díky němuž jsem získala cenné zkušenosti při práci s nejmenšími dětmi.

Ke své práci přistupuji s empatií – nejen k dětem, ale i k rodičům. Baví mě tvoření a vymýšlení nových aktivit, které dětem pomáhají rozvíjet jejich dovednosti a fantazii. Ve volném čase ráda sportuji a trávím čas venku na procházkách se svými pejsky.

Práce s dětmi mě provází už od střední školy, kdy jsem začala působit v domě dětí a mládeže a jezdit jako vedoucí na letní tábory. V současnosti vedu taneční lekce pro děti ve věku 3 až 12 let. Během svého působení v DDM jsem si doplnila pedagogické minimum, které jsem následně využila jako vychovatelka volného času v rodinném centru pro děti z prvního stupně. Absolvovala jsem také kurz Chůva v dětské skupině, díky němuž jsem získala cenné zkušenosti při práci s nejmenšími dětmi.

Ke své práci přistupuji s empatií – nejen k dětem, ale i k rodičům. Baví mě tvoření a vymýšlení nových aktivit, které dětem pomáhají rozvíjet jejich dovednosti a fantazii. Ve volném čase ráda sportuji a trávím čas venku na procházkách se svými pejsky.

Adéla Jánska
pečující osoba, chůva

Do týmu jsem se přidala proto, že práce s dětmi mě vždy velmi bavila a naplňovala. Vždy jsem cítila, že právě jejich radost, zvídavost a upřímnost jsou pro mě obrovskou motivací. Na základě své lásky k péči o děti jsem si udělala kurz chůvy v dětské skupince, který mi umožňuje věnovat se dětem s ještě větší odborností a s jistotou, že jim mohu poskytnout kvalitní péči.

Každý den se snažím vytvářet bezpečné a laskavé prostředí, kde se děti cítí spokojeně, mohou se rozvíjet svým vlastním tempem a s důvěrou objevovat svět kolem sebe. Velkou radost mi dělá, když vidím, jak se děti učí novým dovednostem, získávají sebevědomí a navazují první přátelství. Důležité je pro mě také podporovat jejich kreativitu, zvědavost a učit je vzájemné empatii a respektu.

Ve volném čase ráda cestuji a poznávám nová místa, což mi přináší inspiraci a nové podněty, které často využívám i v práci s dětmi. Ráda trávím čas se svou rodinou a přáteli, kteří jsou pro mě velkou oporou.

Do týmu jsem se přidala proto, že práce s dětmi mě vždy velmi bavila a naplňovala. Vždy jsem cítila, že právě jejich radost, zvídavost a upřímnost jsou pro mě obrovskou motivací. Na základě své lásky k péči o děti jsem si udělala kurz chůvy v dětské skupince, který mi umožňuje věnovat se dětem s ještě větší odborností a s jistotou, že jim mohu poskytnout kvalitní péči.

Každý den se snažím vytvářet bezpečné a laskavé prostředí, kde se děti cítí spokojeně, mohou se rozvíjet svým vlastním tempem a s důvěrou objevovat svět kolem sebe. Velkou radost mi dělá, když vidím, jak se děti učí novým dovednostem, získávají sebevědomí a navazují první přátelství. Důležité je pro mě také podporovat jejich kreativitu, zvědavost a učit je vzájemné empatii a respektu.

Ve volném čase ráda cestuji a poznávám nová místa, což mi přináší inspiraci a nové podněty, které často využívám i v práci s dětmi. Ráda trávím čas se svou rodinou a přáteli, kteří jsou pro mě velkou oporou.

Tereza Herberová
pečující osoba, chůva

Jmenuji se Tereza Herberová a vystudovala jsem obor sociální činnost v Kutné Hoře. Už od dětství jsem cítila, že chci jednou pracovat s dětmi. Postupně jsem získávala  zkušenosti nejen prostřednictvím školních praxí, ale také ve svém osobním životě. Ráda jsem se o děti starala, pomáhala jim, vymýšlela pro ně aktivity a trávila s nimi čas. Tato práce mě vždy naplňovala a přinášela mi radost, proto jsem se rozhodla věnovat se jí i profesně.

Práce s dětmi mě baví a dává mi smysl. Je nádherné sledovat, jak se rozvíjejí, objevují svět a radují se z maličkostí. Do své práce se snažím vnášet energii, úsměv a trpělivost. Díky kreativitě a smyslu pro humor dokážu děti zaujmout, podpořit jejich fantazii a vytvořit prostředí, ve kterém se cítí bezpečně a šťastně. Věřím, že každý okamžik strávený s dětmi je důležitý, a proto se vždy ráda zapojím, pomůžu i vyslechnu.

Ve volném čase nejraději trávím chvíle se svou rodinou a přáteli, kteří jsou pro mě velkým zdrojem inspirace, energie a radosti.

Jmenuji se Tereza Herberová a vystudovala jsem obor sociální činnost v Kutné Hoře. Už od dětství jsem cítila, že chci jednou pracovat s dětmi. Postupně jsem získávala  zkušenosti nejen prostřednictvím školních praxí, ale také ve svém osobním životě. Ráda jsem se o děti starala, pomáhala jim, vymýšlela pro ně aktivity a trávila s nimi čas. Tato práce mě vždy naplňovala a přinášela mi radost, proto jsem se rozhodla věnovat se jí i profesně.

Práce s dětmi mě baví a dává mi smysl. Je nádherné sledovat, jak se rozvíjejí, objevují svět a radují se z maličkostí. Do své práce se snažím vnášet energii, úsměv a trpělivost. Díky kreativitě a smyslu pro humor dokážu děti zaujmout, podpořit jejich fantazii a vytvořit prostředí, ve kterém se cítí bezpečně a šťastně. Věřím, že každý okamžik strávený s dětmi je důležitý, a proto se vždy ráda zapojím, pomůžu i vyslechnu.

Ve volném čase nejraději trávím chvíle se svou rodinou a přáteli, kteří jsou pro mě velkým zdrojem inspirace, energie a radosti.

Vendula Kalinová
pečující osoba, chůva

S radostí jsem nastoupila jako chůva do naší dětské skupiny. Péče o děti je pro mě nejen povoláním, ale i naplněním. Práce s nimi mě inspiruje a dodává mi energii.

Jsem maminkou dvou malých dětí, a díky tomu dobře vnímám, jak důležité je podporovat u dětí jejich individualitu, zvědavost a radost z objevování. Ráda s nimi podnikám výlety do přírody, kde se mohou učit poznávat svět přirozenou cestou.

Mezi mé záliby patří hudba a výtvarná tvorba. Hraji na kytaru a ráda maluji, což mi umožňuje rozvíjet kreativní činnosti i s dětmi ve skupince. Věřím, že laskavý přístup, podnětné prostředí a hravé učení pomáhají dětem cítit se bezpečně a rozvíjet jejich schopnosti.

S radostí jsem nastoupila jako chůva do naší dětské skupiny. Péče o děti je pro mě nejen povoláním, ale i naplněním. Práce s nimi mě inspiruje a dodává mi energii.

Jsem maminkou dvou malých dětí, a díky tomu dobře vnímám, jak důležité je podporovat u dětí jejich individualitu, zvědavost a radost z objevování. Ráda s nimi podnikám výlety do přírody, kde se mohou učit poznávat svět přirozenou cestou.

Mezi mé záliby patří hudba a výtvarná tvorba. Hraji na kytaru a ráda maluji, což mi umožňuje rozvíjet kreativní činnosti i s dětmi ve skupince. Věřím, že laskavý přístup, podnětné prostředí a hravé učení pomáhají dětem cítit se bezpečně a rozvíjet jejich schopnosti.